Algemene voorwaarden / Huisregels CP Hair and Beauty

Persoonlijke aandacht

Wij geloven in persoonlijke aandacht voor al onze klanten. Wij nemen de tijd om naar jouw wensen, ideeën of specifieke verzoeken te luisteren en ze samen met jou te bespreken.

Afspraken

Bij het maken van een afspraak ontvang je een afspraakbevestiging in je mail. Zorg ervoor dat wij over het juiste e-mailadres beschikken en dat onze berichten niet de SPAM-map terechtkomen.
Een afspraak maak je in de salon, telefonisch, via whatsapp of op de site via de online agenda.

Te laat komen

Omdat we een kleine kapsalon zijn met een beperkt team en beperkte ruimte, kan te laat komen invloed hebben op de volgende afspraken. Mocht je later zijn dan gepland, laat het ons dan zo snel mogelijk weten. Als je te laat komt, kunnen we de behandeling wellicht inkorten of in uitzonderlijke gevallen annuleren. Bij herhaaldelijk te laat komen kunnen wij genoodzaakt zijn kosten voor de gereserveerde tijd in rekening te brengen.

Annuleren van afspraken

Kun je een afspraak niet nakomen? Laat het ons minimaal 48 uur van tevoren weten, zodat we de mogelijkheid hebben om iemand anders in te plannen. Wanneer je niet of te laat annuleert brengen we de kosten voor de gereserveerde tijd in rekening. Dit is vervelend, maar als kleine salon rekenen we op jouw begrip. De kosten zullen middels een factuur in rekening gebracht worden en deze kan via bankoverschrijving of in de salon betaald worden.

Last-minute boekingen

Heb je onverwacht tijd of een directe noodzaak? We kunnen niks beloven, maar bel ons gerust om te kijken of we dezelfde dag nog ruimte hebben.

Privacy van jouw gegevens

Jouw privacy is belangrijk voor ons. Wij zullen jouw gegevens nooit delen met derden zonder jouw toestemming. We gebruiken jouw gegevens alleen voor het bevestigen van afspraken en communicatie met jou. Veranderen jouw persoonlijke gegevens, zoals je telefoonnummer, adres of e-mailadres? Geef dit dan zo snel mogelijk aan ons door, zodat we je gegevens kunnen bijwerken en we je altijd kunnen bereiken.

Gezondheid en hygiëne

Onze klanten en medewerkers staan altijd centraal, daarom hanteren wij strikte hygiëneprotocollen om een schone en veilige omgeving te garanderen. Mocht je symptomen van ziekte ervaren, zoals koorts of verkoudheid, vragen wij je ons daarover tijdig telefonisch te informeren. Uit bescherming van onze medewerkers en eventuele (kwetsbare) aanwezige klanten kan het zo zijn dat we je verzoeken de afspraak te verzetten.

Klantenfeedback

Jouw mening is belangrijk voor ons! Als je niet volledig tevreden bent met het resultaat, horen we dat graag. We staan altijd open voor feedback en zoeken graag samen met jou naar een oplossing. Ook zullen we soms naar jouw mening vragen middels een enquête o.i.d. we vinden het fijn als je die voor ons invult. Tevreden klanten zijn ons doel!

Mobiele telefoons en privacy

We begrijpen dat je je telefoon wilt gebruiken, maar houd rekening met andere klanten. Houd telefoongesprekken rustig of stel ze, indien mogelijk, uit. Daarnaast is het belangrijk de privacy van andere klanten en onze medewerkers te respecteren. Het is daarom niet toegestaan om hen zonder toestemming te filmen, op de foto te zetten of in beeld te nemen tijdens een videogesprek.

Cadeaubonnen

Op zoek naar een leuk cadeau? Wij bieden cadeaubonnen aan waarmee je vrienden of familie kunt verassen met een ontspannen bezoek aan onze salon. De bonnen zijn verkrijgbaar in elk gewenst bedrag vanaf € 10,00 en hebben een geldigheid van twee jaar na uitgifte.

Betalingsmogelijkheden

Wie bieden diverse betalingsopties aan. In onze salon kun je betalen via pin, contactloos en contant. Je kunt ook een geldige CP Hair and Beauty cadeaubon inleveren. Let op: de bon kan alleen worden ingewisseld voor het volledige bedrag.

Parkeren

De oprit van de salon biedt plaats voor twee auto’s. Let op dat je niet dubbel parkeert. Voor het huis is ook nog plaats voor één auto. Zijn deze plaatsen bezet, zorg er dan voor dat je buurtbewoners niet tot last bent en let goed op hoe én waar je de auto neerzet. Op de oprit staat ook een fietsenrek waar je veilig jouw fiets kunt plaatsen. We vragen je om waar mogelijk te voet of met de fiets te komen.